torsdag 27 juli 2017

LVMH och marknaden


Som så många andra utmärkta företag (Apple...) har LVMH sin lite speciella relation till Mr. Marker. Med så lång serie av fina rapporter så höjs hela tiden förväntningarna på företaget och marknaden kräver allt mer. Detta kunde vi se prov på idag när LVMH efter att ha öppnat svagt upp som mest gick ned över 2 % trots en fantastisk rapport (den stängde på -0,89 %).




Detta är förstås inget att hänga upp sig på. Lika lite som att aktien tappat en del på sista tiden. När ett företag som värderas mellan 25 och 30 gånger årsvinsten inte övertygar med 24 % vinstökning för att VD i vanlig ordning "varnar" för att man är osäker på nästa halvår är det snarast läge att köpa än att vara orolig. Med tiden kommer man att uppvärderas rejält om inget väldigt oväntat sker.

1 kommentar:

  1. Hej, jag är den mest lyckliga personen på jordens sida, efter 6 månaders sorg och sorg utan att vara med den jag älskar, försökte jag allt mitt bästa för att jag ska göra min älskare lycklig men det verkar aldrig Träna bra det var som att jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu för att komma att förändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag kände den stora mannen när jag läste några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt många människor på deras relationsproblem, jag läste en tidning när jag såg stora vittnesbörd, liksom min besvär då bestämde jag mig för att inte slösa bort tiden eftersom jag har Missade min älskare så mycket jag bestämde mig för att kontakta honom och dela allt mitt problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkrar mig om att inom 48 timmar allt skulle bli sorterat ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit Hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och skickade tillbaka mina samtal och bad mig att tacka honom, jag var så glad, är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna om hans godhet Hela mitt liv. Om du passerar samma problem eller något slags problem kontaktar du den här fantastiska mannen på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com

    1. Få din älskare eller man tillbaka
    2 Lotteri stavning
    3 Om du inte kan uppfylla din partner
    4 viktminskning stavning
    5 Skilsmässa stavning
    6 marknadsföring på kontor
    7 Få pengarna tillbaka
    8 Graviditet stava för att bli gravid baby
    9 kärleksspell
    10 äktenskapsengagemang och så många fler
    11 pengar stavning / lycka till stavning

    SvaraRadera